Re: Stara obudowa + nowy zasilacz

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 16:11:44 MET

Dnia 9.11.2004, Jarek Marek Jan napisał(a):

> Użytkownik "Michal Lukasik" <michu@albedo.CUTart.pl> napisał w wiadomości

> (...)
>>
> One się mało grzeją, mój 64 3000+ ma w stresie 50 stopni. Przy mało
> obciążających zadaniach ma nawet poniżej 40 stopni.
> Też włożyłem wszystko do starej obudowy (Codegen), co prawda big tower...
> Jarek

Ok. Ale dodaj do tego jeszcze dysk(i) twarde, mocniejszą grafikę, itd. i
może się okazać, że jednak jest za ciepło. Nawet jeśli nie dla CPU to
właśnie dla wspomnianych urządzeń.
A to, że teraz masz taką temp. CPU nie oznacza, że gdybyś włożył ten sam
sprzęt w inną obudowę miałbyś taką samą. To świadczy tylko o tym, że teraz
masz dobrą cyrkulację powietrza w budzie.

--
    Michu <michu(at)albedo.art.pl>
"Nad stracony czas nic bardziej nie boli."