Re: Czy "pisk" dysku moze byc podstawa do reklamacji?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:23:12 MET
Message-ID: <opsg5joyymltw15w@bhaarthpc>
Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2

On Mon, 8 Nov 2004 14:18:58 +0100, PePe_M <spam@nie.pl> wrote:

> A jak ustawisz opcję Quiet (system AAC) to się coś zmienia??

Nie sprawdzalem - ale to chyba nie ma wplywu na sam dzwiek krecacych sie
talerzy?

> PS. Po przeczytanych opiniach na komputertroniku nt. tego dysku
> zastanawialem sie nad zakupem, teraz mam dylemat chyba jednak skusze sie
> na Hitachi/IBM 120/160 GB

Ogolnie jestem zadowolony oprocz tego pisku:/

-- 
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl
Received on Mon Nov 8 16:25:24 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Nov 2004 - 16:51:10 MET