Re: Czy "pisk" dysku moze byc podstawa do reklamacji?

Autor: PePe_M <spam_at_nie.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 14:18:58 MET
Message-ID: <cmns8u$b62$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

W artykule opsg4xtdncltw15w@bhaarthpc,
niejaki(a): Bartosz Śmigaj z adresu <smigaj@post.pl> napisał(a):

> Nie tak dawno temu kupilem dysk SATA Samsunga
> (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9845). Problem w tym, ze
> dysk, szczegolnie na poczatku zaraz po wlaczeniu, piszczy.

A jak ustawisz opcję Quiet (system AAC) to się coś zmienia??

PS. Po przeczytanych opiniach na komputertroniku nt. tego dysku
zastanawialem sie nad zakupem, teraz mam dylemat chyba jednak skusze sie na
Hitachi/IBM 120/160 GB

--
PePe_M 
Received on Mon Nov 8 14:30:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Nov 2004 - 14:51:06 MET