Re: Problem botowanie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:23:57 MET

Użytkownik "Bartosz Iwanowski" <iwanowskib@vp.pl> napisał w wiadomości
news:cmo1ar$6ci$1@inews.gazeta.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> To z kolei nie zgadza się z moimi doświadczeniami. Wielokrotnie
> przenosiłem dyski między komputerami i system zawsze wstawał.
> Oczywiście
> ekran był w rozdzielczości 400na600 w 16 kolorach i z koniecznością
> instalacji większości urządzeń ale wstawał. Sprawdzę ten trop.

System w zasadzie wstanie, o ile posiada sterowniki do kontrolera
dysków. Do nowych płyt najczęściej ich nie posiada, stąd dużo postów na
grupach typu "chcę zainstalować system, a on mi nie znajduje dysku".
Rozwiązaniem jest podstawienie sterowników z dyskietki na pytanie o
dodatkowe sterowniki SCSI przy uruchamianiu systemu.

A ten komunikat o błędzie chyba brzmi nieco inaczej - ani tak, jak Ty
podawałeś, ani jak ja, tylko UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME :-). Jeśli tak - to
być może rozwiązanie znajdziesz gdzieś tutaj:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_u.htm
http://support.microsoft.com/kb/q297185/
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315403
No i sprawdź w BIOS-ie ustawienie DMA dla dysku twardego tudzież czy
używasz 80-pinowej tasiemki.

/odpowiadając zmień px na pl/