Problem ze sprzetem w Xp

Autor: K <keyman_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:20:24 MET

Mam od jakiegos czasu problem ze sprzetem po WinXP chodzi tu o drukarke i
kamere internetowa... otoz... oba te urzadzenia system
wykrywa... znajduje sterowniki, ale juz ich nie moze zainstalowac i urzadzenia
nie dzialaja... tzn. nie sa zainstalowane... mam Xp
SP2 i nie wiem co z tym zrobic... aha... i przy kazdym wlaczaniu systemu
pojawia sie, ze znaleziono nowy sprzet... wykrywa
drukarke... i ciagle pojawia sie i znika kreator kofiguracji... i zaraz
pokazuje sie, ze wystapil blad podczas instalacji sprzetu
i twoj sprzet moze dzialac niepoprawnie... Drukarka to Hp Deskjet 670c a
kamera Creative Web Cam NX.
Z gory dzieki za pomoc