Re: W co teraz warto inwestowac?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 12:46:43 MET

Dnia Sun, 7 Nov 2004 22:51:48 +0100, Gordon Hunsaker napisał(a):

> Np. 3 programy graficzne, obróbka + myie + skype + antywir + jakaś baza +
> kopiowanie paru gb na dysk sieciowy :) Nie wspomnę o nagrywaniu płytki dvd z
> próbkami i prezentacjami czy coś w tym stylu. Dlatego właśnie lada dzień

To ile tych T w HT bedziesz mial? A Rejesrty tez rozmnozysz??? Sorki MSPANC
:-D

> Co do celerona 533 - miałem jakiś czas 633 (nowsze jądro itp), 256mb ram,
> win2k i emule całkowicie zamulał ten komputer (dosłownie całkowicie!). A
> gdzie tu np Azureus na Javie :) Podczas kopiowania danych przez sieć,
> transfer spadał do zera (download), jak skończyło kopiować, to wracał do
> normy.

To miales do bani ten komputer. Od kiedy to transfer po sieci obciaza w
takim stopniu sprzet? Moze jakis soft w locie szyfrujacy dzialal w tle?
Wybacz, ale pisze wlasnie na P3 700 w tle SETI i kilka innych dziwnych
rzeczy. Rzeby bylo ciekawiej to korzystajac ze zdalnego pulpitu windows :-)
Jakos nie widze, zeby cos ise mulilo. Za przeproszeniem jakis do D byl ten
Twoj komp ;-) (lipna sieciowka, malo ramu itd)

> Za pół roku/rok DDR2 i PCI-E to może być i standard (i wszystko na to
> wskazuje :) Z resztą obecnie najwydajniejsze karty graficzne są na PCI-E i
> raczej producenci nie będą cofać się w rozwoju do AGP :)

To sa Twoje pobozne zyczenia tylko. Rambusy tez mialy byc ach i och itd...

> Narazie...

Jak dlugo jeszcze? :-P

> Ta namiastka jest i tak lepsza niż jeden procesor (Czy to P4 non HT czy to
> AXP, A64). Ale co by to było... procesor dwurdzeniowy... z HT :) Głowa boli
> od tego wszystkiego :)

Czepiles sie tego HT a prawda jest taka, ze standartowy user z tego za
bardzo nie korzysta, wiec nie ma sie o co zabijac. Zeby Was jednak pogodzic
;-) to powiem, ze w moim wypadku P4 ma jedna zasadnicza wade - jest
baaardzo cieplutki... za bardzo. Prescott to niestety labedzi spiew
technologii NetBurst. Czekam na jego nastepce powstalego na bazie PentiumM.
Mam nadzieje, ze bedzie sporo chlodniejszy nawet od AMD.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]