Re: drukarka

Autor: Bob <bogdansz.usuntoboniedojdzie_at_silesianet.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 13:04:55 MET

Katia wrote:
> Mam taki problem z drukarka, moze ktos mi pomoze. Mianowicie chodzi o to ze
> zaczela strasznie beznadziejne drukowac, ciezko to opisac, ale nie drukuje
> dokladnie tylko robi duzo przerw i zamazuje, wlasciwie ciezko cokolwiek
> odczytac przez to, pierw myslalam ze to moze tusz sie skonczyl ale po
> kazupie nowego dzieje sie dokladnie to samo. Macie jakies pomysly co z tym
> mozna zrobic? A jest to drukarka CANON S300
> Dzieki z gory.

Wykonaj czyszczenie głowic, najpierw normalnie z zakładki maintenance
sterownika, potem jak to nie pomorze możesz spróbować wymoczyć głowicę
(tylko ją - bez pojemników z atramentem). Jest też możliwe że przepełnił
           się zbiornik z wyściółką słuzący do przejmowania resztek
tuszu po czyszczeniu głowic wykonywanym automatycznie przez drukarkę po
drukowaniu. Chodzi właśnie o tą wyściółkę. Słyszałem że niektórzy
wymieniają ją wkadając tam ligninę czy coś, poszukaj na google, ale ja
bym w takim wypadku spróbował serwisu. Ten zbiorniczek jest po prawej
stronie, tam gdzie parkuje głowica.

Pozdrowienia
Bogdan