Re: lcd czy crt

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 00:42:11 MET

[ ... ]
> Gdybyś nie wyciął tego "bełkotu" przed jego przeczytaniem, to

Nietrafione spekulacje. Wyciąłem po przeczytaniu. Niegrzecznie
jest opowiadać o kimś nieprawdziwe informacje.

> zauważyłbyś że nigdzie nikt tam nic nie pisze o jakimś "promieniowaniu
> X". Bardzo dużo się tam za to zwraca uwagi na oddziaływanie

" w starszych typach monitorów w niewielkim stopniu rentgenowskie"

A to niby co? Czyżbym dokładniej od Ciebie przeczytał
cytaty które przytoczyłeś?

> _elektrostatyczne_ ekranu monitora. Szkoda, że w swoim zaślepieniu nie
> potrafisz przyjąć z pokorą argumentów niezgodnych z własnymi
> poglądami.....
> Źródła masz tutaj:
> http://www.przychodnia.pl/poradnik/index108.php3?s=3&d=7&t=108&p1=1&nr=611

A to ci dobre :-), pozostawie ten link do oceny każdej osobie, która czyta
ten
wątek, z osobna - czy moje, czy Twoje poglądy znajdują tam potwierdzenie ;-)
Wiesz jakie są powody zaprzestania przez Polaroid wytwarzania tak
popularnych
kiedyś, zewnętrznych filtrów na monitor, o których mowa w powyższym linku?

> &akcja=przeglad http://www.chip.pl/arts/n/article_111787.html
> Nietrudno je wszakże samemu odnaleźć dysponując fragmentami tekstu... no
> ale każdy argument jest dobry, prawda? Nihil novi.... Sam artykuł
> pochodzi z roku 2002, a nie sprzed dziesięciu lat. Ponadto nie wiem o

Marketoidy z Chipa nie budzą mojego zaufania, ale kliknąłem w ten
link... i znalazłem:

"I tu właśnie tkwi przyczyna tego, że w wielu panelach LCD poziom
promieniowania
elektromagnetycznego wydostającego się na zewnątrz obudowy jest znacznie
wyższy niż w ekranowanym sprzęcie CRT. "

oraz

"Co ciekawe, jeśli porównamy dwa najlepsze urządzenia, okazuje się,
że poziom emisji elektromagnetycznej jest większy w przypadku monitora LCD!"

Hmmm, nie bardzo rozumiem czy te 2 linku miały służyć na poparcie
Twoich, czy moich poglądów.

> jakich "historyjkach" opowiadasz - nic takiego w przytoczonych
> fragmentach wypowiedzi lekarza-okulisty nie widzę.

Trudno. Jaśniej już chyba nie potrafię wyjaśnić.

> Bardziej Ci
> wyobraźnia chyba tutaj zagrała, niż chłodny rozsądek.

Proponuje pl.soc.polityka, pl.sci.psychologia oraz pl.misc.paranauki,
skoro tak świetnie orientujesz się w cudzych wyobraźniach i potrafisz
tak zabłysnąć demagogią.

> Reasumując - bez
> urazy, ale żałosny jest poziom dyskusji, jaką prezentujesz, i nie widzę
> sensu w jej kontynuowaniu.

O tym kto tu był żałosny nie będę się wypowiadał.
Myślę, że wątek się wyczerpał.
EOT.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]