Re: Uwaga-oszusci z monitor.pl

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 13:06:43 MET

MariuszH wrote:
> Użytkownik "Radzio" <lhrradzio@interia.pl> napisał w wiadomości

[ ciacho ]

Nie wiem jak ty, ale ja często w ten sposób sprawdzam zawartość paczki. I
mów co chcesz, ale prawo się zmieniło. Wręcz masz obowiązek sprawdzenia co
do ciebie przyszło, w innym wypadku - radź sobie sam.

Jeżeli coś do ciebie przyszło, to sprawdź co tam jest. Nie ma już tych
komunistycznych zasad typu "kupuj kota w worku"...