Re: Jaka grafika do obrobki zdjec?

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 06 Nov 2004 - 12:58:40 MET

Jacek Kauch wrote:
> Użytkownik "Maciek Mis" <foto.amatorDOD@interia.pl> napisał w
> wiadomości news:cmgdbc$p5s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie wierzę Twojemu koledze, albo TY nie wiesz o czym piszesz albo on
> nie wiecie o co mu chodziło.
> W 3D owszem, Matrox jest słaby. W 2D obecne karty sa tak samo szybkie
> a jedynie Matrox i niektóre modele Radeonów daja bardzo dobrą jakośc
> obrazu.

Wg mnie w zupełności wystarczy taki R8500. Będzie bardzo szybki w 3D i w 2D,
a do tego daje co najmniej taką samą jakość obrazu na monitorze co każdy
Matrox i jest znaaaaaaaaaaaacznie tańszy.

> Na Allegro wręcz śmiesznie tanie.

Jasne... Bo wszyscy się nabierają na tą magiczną jakość obrazu jaką niby
Matrox daje. Jakoś miałem poważne trudności z zobaczeniem tej magicznej
różnicy między G550 a zwykłym R9100... Podtrzymuje swoje zdanie: najtańszy,
firmowy R9200 SE w zupełności wystarczy. A najlepiej kupić używanego R8500
lub 9100 build by ATI. Przynajmniej nie będzie problemów z akceleracją 3D a
i na pewnio nię będzie to dawało gorszego jakościowo obrazu.