Re: a moze jednak intel?

Autor: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <grzybrzy_at_op.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 19:41:44 MET

Użytkownik ambro [wawa] napisał:

> I nie wiadomo kiedy dojdzie
> do rozwiazania obecnego balaganu w procesorach i socketach amd.

O ile mi wiadomo soket A funcjoneuje o wiele dłużeje od socet 423 i jego
następcy 4rysta cośtam cośtam.
Do tego
> dochodzi tez niejasna sytuacja z chipsetami (glownie mam na mysli do tej
> pory niewykorzystana szyne pci-e)
  tym nie powinieneś się martwić. Za 1,5 roku i tak nie będziesz mógł
zestawu rozbudować.

  W zwiazku z tym zaczalem sie powazniej
> zastanawiac nad intelem z uwagi na to, ze nie bardzo moge poczekac na
> rozjasnienie sytuacji platformy A64.

A ja Intela- z całym szacunkiem dla tej firmy, bo może się okazać, że
będziesz musiał używać płyt z chipsetami tejże firmy- a powiedzmy sobie
szczerze często odbiegają jakością i wydjnością od konkurencji..., z
narzuceniem konkretnego typu pamięci ( patrz RIMM, które były ompletnym
niewypałem tak cenowym jak i wydajnościowym..)

G.B.

G.B.