Re: IBM thinkpad i supervisor pass.

Autor: Ghost <ghost_at__NOSPAM_jasna.tarnow.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 19:45:38 MET

Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@ZAMIEN.MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>
napisał w wiadomości news:6WYqd.55425$ha.19237@news.chello.at...

> Jeżeli jest hasło na dysk to nie wystartuje.
> Zwróć się do właściciela.

Rozmawialem z wlascicielem.... sa wszystkie papiery na laptopa... to nie
jest trefny sprzet. z tego co on mowi to laptop lezal dluzszy czas
nieuzywany, padla bateryjka od RTC i takie kwiatki sie porobily. Serwis IBM
proponuje naprawe za jakies chore pieniadze.
Wyjelem ten dysk i podlaczylem do stacjonarnego, ale bios go nie wykrywa,
wiec prawdopodobnie jest uszkodzony, ale nie wiem czy tez zablokowany...
Boje sie wkladac dysk z mojego laptopa zeby go nie zablokowac tez

--
Paweł R.    ghost(at)jasna.tarnow.pl
GG: 3473222