a moze jednak intel?

Autor: ambro [wawa] <ambro2zaduzospamu_at_op.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 18:51:15 MET

Witam,
Ciagle zastanawiam sie nad konfigiem kompa i do tej pory nie jestem pewny
co wybrac. Przeczytalem duzo materialow na temat rozwoju Athlonow 64 i
jednak stwierdzam, ze nie jest to dobre wyjscie pod wzgledem pozniejszej
rozbudowy, poniewaz amd planuje ciagle zmiany. I nie wiadomo kiedy dojdzie
do rozwiazania obecnego balaganu w procesorach i socketach amd. Do tego
dochodzi tez niejasna sytuacja z chipsetami (glownie mam na mysli do tej
pory niewykorzystana szyne pci-e) W zwiazku z tym zaczalem sie powazniej
zastanawiac nad intelem z uwagi na to, ze nie bardzo moge poczekac na
rozjasnienie sytuacji platformy A64.

Moj poprzedni plan zakladal taki zestaw (mobo-proc-ram):
AMD Athlon 64 3000+ s754
Microstar K8N Neo Platinum (nVidia nForce3 250Gb)
DDRAM 2x512MB PC-400 Twinmos CL 2.5

Obecnie wstepnie zastanawiam sie nad czyms takim:
plyta na chipsecie i915P z pci-e i ddr400 lub rozwiazaniem hybrydowym
ddr+ddr2(na przyszlosc) np. MSI 915P Combo-FR, Gbyte GA-8I915P-G,
GA-8I915P Duo, Asus P5GD1 Pro, Abit AG8
pamiec na razie jak w poprzednim zestawie, no i procek P4 520 lub 530.

Moje glowne pytanie dotyczy ogolnie waszej opinii na temat drugiego
zestawu, a w zwiazku z tym pomocy w wyborze mobo (oczywiscie z
uwzglednieniem ceny) :)

wieelkie dzieki za pomoc
pozdrawiam serdecznie
ambro