Re: [obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 14:03:06 MET

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> wrote in
news:cohq1o$sn4$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Szukałem budy jakieś dwa latka przyglądając się wielu. Wybrałem
> Chiefteca. Ma bardzo fajne rozwiązania, choć niektóre wymagają
> dopracowania. Ale generalnie nie widzę lepszych bud za porównywalne
> pieniądze. A o zabawkach <200 zł nie mówmy nawet.

No ja też przymierzam się do zakupu budy od długiego czasu. To, co mnie
"poraziło" w chieftec-u to sposób wykończenia - przedni panel (zdaje się
seria dragon) jest jakiś taki.... tandetny :( Na fotkach wygląda to
zdecydowanie lepiej, niż w rzeczywistości...

Natomiast jeśli chodzi o wykończenie środka, jest już dużo lepiej (a w
sumie to jest najważniejsze). Jak Ci się sprawują te "blaszki" do mocowania
napędów 5,25"? Jak to działa w praktyce, czy to tylko taki bajer czy
faktycznie jest w tym jakiś sens? Nie przenoszą przypadkiem drgań napędów
na obudowę?

Porównywałem Chiefteki z Modecomami i jeżeli chodzi o jakość wykonania
wnętrza obudowy to u obu producentów jest podobnie... Tylko Modecom jest
mniejszy, nie można kupić bez zasilacza :/

Chyba jestem skazany na chieftec-a....

Podsumowując: za tą cenę (okolice 250-300 PLN za budę bez zasiłki)
spodziewałem się czegoś więcej, niż oferuje Chieftec....

No ale chyba nie znajdę nic innego...

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |