Re: [obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 14:21:37 MET

Jeśli chodzi o sanki to na początku podszedłem do nich sceptycznie.
Generalnie wolałbym przykręcić napędy śrubami do blachy, jakiś nie
nowoczesny jestem, ale miałem parę sytuacji, że sanki okazały się przydatne,
można bez problemu wysunąć napęd i np. podłączyć taśmę, przełożyć zworkę
itp. Nie wnoszą żadnych nieporządanych efektów w postaci drgań. Ale
najbardziej podobają mi się kosze na 3,5" - tu tez miałem opory - tak to
jest jak się z kodiego przesiada ;-) - ale wszystko pasuje i działa
idealnie. Nie wiem tylko po co są takie dziwne plastikowe "oczka" z przodu
obudowy pod dyskami? Może coś tam się wkłada. Z ciekawostek warte uwagi jest
miejsce na filtr powietrza z przodu (wsuwany od dołu pod panel). Co do
jakości panelu (mam dragona) nie mam mu nic do zarzucenia.

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QC-80Cu 512 DDR 400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]