Re: grafika do 533 MHz Celerona - jaka

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 14:01:43 MET

Dnia Mon, 29 Nov 2004 20:03:10 +0100, Andrzjej napisał(a):

> "aktualnego". Zakladam wydatek ponizej 350,- zetel oraz priorytet
> sprzetu ___"markowego"___ nad "bezimiennym".

> bedzie wymagac zmagan ze sterownikami - zakladam przejscie na strone
> nVidii w tym wzgledzie.

...no wanta juz jest wiec jakie _przejscie_...?

> Idac dalej, pamietajac o limicie 350 zlociszy, zakreslilem kolko wokol
> magicznego kryptonimu ___FX 5200___.

Do tego sprzetu??? IMO GF2 MX lub MX400 to bedzie dla tego prcka wypas.
Ostatecznie GF4 MX (mimo slabego procka nie pakuj sie tylko w wersje 64bit)
Karta oczywiscie uzywana bo kupowac nowke GF2 MX to juz lekka przesada.

> "Znam" marki Asus, MSI, oprocz tego w lokalnych sklepach (wysylkowo
> odpada) maja Leadteka, Winfasta oraz Gainwarda. Czy ktoras z tych marek
> jest fe?
Wszystkie moga byc - oczywiscie zaleznie od konkretnego modelu.

> Czy moblaby jak laskawa dusza podpowiedziec mi czego unikac a na co
> zwrocic uwage?
Unikac wersji z obsluga pamieci 64bit, kupic markowa, zeby nie plakac
pozniej ze na ekranie sie mleko rozlalo i nic nie widac. Wsrod dwuch
identycznych parametrowo kart wybrac te z pasywnym chlodzeniem - wiatraki w
grafikach sa czesto irytujaco niskiej jakosci i bardzo lubia sie zacierac.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]