[Windows XP] Karta Bluetooth PCMCIA problemy z instalacją

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 14:00:38 MET

Witam wszystkich,
Może ktoś rozwiązywał już problem podobny do mojego :

Chcę zainstalować na laptopie Toshiba z Windows XP Profesional Edition SP2PL
kartę Bluetooth na PCMCIA irmy SOCKET
model : Socket Bluetooth Card (rok 2002)
Jest to malutka karta instalowana w adapterze :
Compact Flash Adapter który to adapter wsuwa się do złącza PCMCIA

Po instalacji urządzenia
otrzymuję komunikat : "Błąd 10 - nie można uruchomić urządzenia."
W panelu sterowania urządzenie zaznaczone jest wykrzyknikiem
oznaczającym że nie poprawnie się zainstalowało.
Przez system jest ono widziane jako : Socket Bluetooth CF Card

Sytuacja ta powtarza się tez na laptopie Compaq -BHP Windows P. Profesional
Edition SP2 PL
Próbowałem instalować zarówno pze sterownikami z Windows jak i sterownikami
dostarczonymi
na płytce z kartą.

Sytuacja jest o tyle dziwna że ta karta jest na pewno sprwawna gdyż wyjąłem
ją innego Laptopa
Toshiby z Windows XP Home Edition SP2 PL

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję

Artur Dębski

arturdebski@autograf.pl