Re: Dwie karty COMPEX RL2000 - komputery się nie widzą.

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 11:36:40 MET DST

Użytkownik "Filip Drunkenstein"

Witam.

> Mam problem z połączeniem dwóch komputerów w sieć domową.

> Połączone kablem [..]. Na jednym końcu nie
> ma terminatora ale kiedyś przy połączeniu pierwszego kompa i innego
>"starucha" działało bezbłędnie.

Nie wierze.

> Drivery do kart ściągałem z jakiegoś serwisu (chyba soft32), bo windows
> błednie wykrywał je jako karty dial-up,

Bez urazy ale bzdury piszesz, moglbym zlosliwe napisac
ze nie powinien sie zabierac za rzeczy o ktorych nie masz pojecia :)

>a producent olał juz ten leciwy
> produkt.

To nie ma znaczenia.

> Diagnostyka:
> Próbowałem zmieniać karty - mam po2 każdego rodzaju (PCI/ISA)
> Po zalogowaniu do Windowsa każdy widzi sieć, grupę i sam siebie.

Czyli karty dzialaja, sterowniki sa OK.

> Z poziomu dos'a programy diagnostyczne kart sprawdzają najpierw siebie, tu
> jest ok, ale jak chcą testować połączenie to nic z tego nie wynika.
> PING na własne IP wychodzi ok, a na drugi komp wszystko się sypie.

Bo nie masz terminatora, lub jezeli twierdzisz to dzialalo to sprawdz
w programach diagnostycznych czy czasem nie masz ustawionego
wyjscia sygnalu na RJ45 lub inne. Wtedy zmien to.

> Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

pozdrawiam
Adams

PS. Wymien zasilacz.