Dwie karty COMPEX RL2000 - komputery się nie widzą.

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 10:03:20 MET DST

Witam.
Mam problem z połączeniem dwóch komputerów w sieć domową.
Dane:
Komp1: P3-700, karta PCI, win98, zainstalowane TCP/IP (IP=192.168.0.1)
Komp2: P166mmx, karta ISA, win98, zainstalowane TCP/IP (IP=192.168.0.2)
Obydwa z maską podsieci 255.255.255.0
W tej samej grupie roboczej
Połączone kablem BNC (chyba tak się nazywa koncentryk). Na jednym końcu nie
ma terminatora ale kiedyś przy połączeniu pierwszego kompa i innego
"starucha" działało bezbłędnie na dwóch kompach i tym samym kablu.
Drivery do kart ściągałem z jakiegoś serwisu (chyba soft32), bo windows
błednie wykrywał je jako karty dial-up, a producent olał juz ten leciwy
produkt.
Diagnostyka:
Próbowałem zmieniać karty - mam po2 każdego rodzaju (PCI/ISA)
Po zalogowaniu do Windowsa każdy widzi sieć, grupę i sam siebie.
Z poziomu dos'a programy diagnostyczne kart sprawdzają najpierw siebie, tu
jest ok, ale jak chcą testować połączenie to nic z tego nie wynika.
PING na własne IP wychodzi ok, a na drugi komp wszystko się sypie.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***