Re: Dwie karty COMPEX RL2000 - komputery się nie widzą.

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 12:32:09 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Adams w poście
news:clqamk$79o$1@polsl.gliwice.pl !!!
> Nie wierze.

Trudno... Tak było - problem pojawiał się dopiero trzeci komp doszedł do
sieci

> Bez urazy ale bzdury piszesz, moglbym zlosliwe napisac
> ze nie powinien sie zabierac za rzeczy o ktorych nie masz pojecia :)

Brałem to pod uwagę wysyłając posta, więc urazy nie żywię. A pojęcie jest
faktycznie niewielkie i mgliste.

> Czyli karty dzialaja, sterowniki sa OK.

To mnie znacznie uspokoiło ;-)

> PS. Wymien zasilacz.

Coś tak czułem, że to przeczytam ;-)

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***