Re: 25 milisekund czy ma znaczenie?

Autor: Marcin W <Nospam_at_no.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 13:39:00 MET DST

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:clo038$djh$1@achot.icm.edu.pl...
> Z obrażaniem proponuję się wstrzymać. Dobry zwyczaj nakazuje nie pisać
> zbyt pewnym o rzeczach, których się samemu nie sprawdziło dogłębnie.
Skoro sprawdziłeś dogłębnie to chociaż z łaski swojej napisz czy chociaż
porównywałeś matryce wykonane w _tej samej technologii_? Ponadto model jaki
jest tu rozstrząsany to model 17 cali, to że zamieniłbyś 19 cali samsunga na
philipsa jest tak samo cenną informacją, jak to, że skoro dyski 5GB samsunga
miały dużą awaryjność to i nowe 160GB też są do niczego.
Ciekaw jestem jaki model LCD polecasz w podobnej cenie co wspomniany przez
kolegę samsungo zauważalnie szybszej matrycy.

pozdr
MW