Re: 25 milisekund czy ma znaczenie?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 14:46:40 MET DST

Marcin W wrote:
> Skoro sprawdziłeś dogłębnie to chociaż z łaski swojej napisz czy chociaż
> porównywałeś matryce wykonane w _tej samej technologii_? Ponadto model jaki
> jest tu rozstrząsany to model 17 cali, to że zamieniłbyś 19 cali samsunga na

Fakt. Przeoczyłem te 17". Ale dla 17" 25 ms to katastrofalnie dużo.
Jeśli PVA, to nadrabia kontrastem w stosunku do TN+. Natomiast Samsunga
PVA są wolniejsze (chociaż ładniejsze) od MVA itp. A o elektronice
Samsunga lepiej milczeć - daje paskudne artefakty, przynajmniej w tych
monitorach, które testowałem. Co nie znaczy, że bym ich nie polecał do
pisania tekstów.

> philipsa jest tak samo cenną informacją, jak to, że skoro dyski 5GB samsunga
> miały dużą awaryjność to i nowe 160GB też są do niczego.
> Ciekaw jestem jaki model LCD polecasz w podobnej cenie co wspomniany przez
> kolegę samsungo zauważalnie szybszej matrycy.

Nie polecam. Radzę jednak uważać na Samsungowe 25ms. W Samsungu
milisekundy są dłuższe niż gdzie indziej.