Re: 2 * 120 GB - problem?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 13:39:15 MET DST

*GLide* napisał:

> Czyzby modecom 300GT byl lepszy? :-)

Kto wie? ;)

> Mam pod niego podpiete 6 dyskow i smiga 24/7/365 bez problemu.

U mnie kiedyś Codegen 300 W też radził sobie z 6 dyskami bez
najmniejszych problemów. Ale teraz wymieniłem kilka dysków oraz
innych podzespołów i być może inaczej rozkłada się obciążenie
poszczególnych napięć, dlatego Chieftec nieraz nie wytrzymuje.

Maksymalnie podłączałem do niego 8 dysków (tyle ile płyta pozwoliła)
i też działał, ale czasami któryś z nich się wyłączał.

> Planuje podpiac pod niego jeszcze 2 Caviary WD200 i tu zaczynam
> miec pewen watpliwosci :-)

Hmmm... ja też miałbym wątpliwości. Może jeszcze zależy jakie masz
te dyski. U mnie teraz siedzi Seagate 200, WD 160, WD 120, Maxtor
80, Seagate 80, a ten kolejny, który podłączam to np. WD 80, Maxtor
40 lub Samsung 6,4 GB.

> poza dyskami jest tam tylko Cel950 2dodatkowe kontrolery i AT
> Rage2 PCI :-) aaa i jeszcze 2 smieciowki.

U mnie: R9100, Matrox Mystique, 2x tuner TV, SBLive! i sieciówka.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)