Re: Problem z norton ghostem

Autor: Marek <m1313marekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 01:09:16 MET DST

> Świetnie! W takim razie wystarczy użyć programiku Bootpart
> http://ourworld.compuserve.com/homepages/gvollant/bootpart.htm
> i polecenia BOOTPART WINNT BOOT:C:. Jeśli dalej jest problem to porównaj
> ścieżki w pliku Boot.ini na dyskietce i na dysku.

Ścieżki są takie same. Aha, i nie dalej nie działa.

To może jeszcze raz:
Rano zrobiłem obraz dysku. W dzień dyskiem mieszałem. Wieczorem odtworzyłem
dysk z obrazu - nie botuje się. Komp po odpaleniu pokazuje mi tylko migoczący
kursor.

Próbowałem czyszczenia MBR oraz programiku Bootpart - nic. Pliki systemowe
(ntldr, boot.ini, ntdetect) wyciągnalem ze zrobionego obrazu, wiec sa okej. Co
jeszcze? Nie wiem. No, z tej dyskietki rozruchowej startuje.

Ja nie wiem co to moze byc, wymiekam.... Na razie komp bedzie po prostu
startowal z dyskietki.

Ale ogolnie to mam zalamke: mnostwo backupow porobilem ghostem i co? Okazuje
sie ze o kant tylka moge sobie te backupy rozbic, bo jak cos odtworze, to
bedzie taki efekt jak teraz. Ja nie wiem co ten ghost mi namieszal, naprawde....

> Nie ma sprawy. Aczkolwiek wypada mi dodać, że od początku było to NTG.
> No ale człowiek w potrzebie to czasem sprawa ważniejsza od Netykiety...
> ;-)

Myslalem na poczatku, ze to sie ghostem jakos da rozwiazac. A tu o... Dzieki
jeszcze raz za pomoc.