Re: Problem z norton ghostem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 00:33:56 MET DST

Użytkownik "Marek" <m1313marekWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:2d43.000003b7.417d7a47@newsgate.onet.pl

> do sys c: to chyba nie chcesz mi powiedzieć, że jeśli odpalę
> dyskietke startowa Win98 i wydam to polecenie, to mi potem W2K
> wstanie...

Sys c: oczywiście dotyczy systemów 9x. Podawałem zasady "dwusystemowe".

> Korzystajac z opisu
> http://support.microsoft.com/kb/119467/PL/
> zrobilem sobie dyskietke, z ktorej startuje mi ten nieszczesny
> WIndows. Ale nie wiem jak mam teraz zrobic, aby mi ten komputer
> startowal bez tej dyskietki. Wiem, fixboot i fixmbr. Ale nie mam
> dostepu do konsoli odzyskiwania :(

Świetnie! W takim razie wystarczy użyć programiku Bootpart
http://ourworld.compuserve.com/homepages/gvollant/bootpart.htm
i polecenia BOOTPART WINNT BOOT:C:. Jeśli dalej jest problem to porównaj
ścieżki w pliku Boot.ini na dyskietce i na dysku.

> DZieki za zainteresowanie i pomoc, akurat w obecnej sytuacji ta pomoc
> jest mi bardzo potrzebna ;)

Nie ma sprawy. Aczkolwiek wypada mi dodać, że od początku było to NTG.
No ale człowiek w potrzebie to czasem sprawa ważniejsza od Netykiety...
;-)

/odpowiadając zmień px na pl/