Re: Problem z norton ghostem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 01:29:13 MET DST

Użytkownik "Marek" <m1313marekWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:2d43.000003d5.417d879c@newsgate.onet.pl

> Ścieżki są takie same. Aha, i nie dalej nie działa.
>
> To może jeszcze raz:
> Rano zrobiłem obraz dysku. W dzień dyskiem mieszałem. Wieczorem
> odtworzyłem dysk z obrazu - nie botuje się. Komp po odpaleniu
> pokazuje mi tylko migoczący kursor.

Będę upierdliwy: spod działającego systemu, z konta administratora, w
okienku konsoli cmd.exe uruchomiłeś polecenie BOOTPART WINNT BOOT:C:? I
zakończyło się poprawnie? To polecenie jest odpowiednikiem fixboot,
dlatego jest tak istotne.

Czy partycja z plikami systemowymi ma literkę C? Czy można wywołać menu
startowe ntloadera (F8), czy też od razu pojawia się ten kursor?

Mam jeszcze jeden pomysł - sprawdź, czy partycja aktywna ma znacznik
aktywności 80 (a nie 81) przy pomocy maleńkiego programiku MBRWork
http://www.terabyteunlimited.com. To także może uniemożliwiać
uruchomienie systemu z dysku.

/odpowiadając zmień px na pl/