Re: Problem z partycjonowaniem

Autor: Vincin <darkcity_at_gower.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 22:36:03 MET DST

news:aucelc.3eq.ln@kwinto.prv...

> Prawdopodobnie zainstalowałeś BootIt na tym dysku w roli bootmanagera i
> *nie* włączyłeś opcji "Limit primaries". W takim przypadku BootIt
> zakłada sobie drugą tabelę partycji, gdzie są umieszczane wszystkie
> wpisy o partycjach, i kopiuje wybrane wpisy do głównej tabeli partycji
> zgodnie z twoimi preferencjami zapisanymi dla odpowiedniej pozycji Boot
> Menu. W tym trybie pracy nie powinno się nic modyfikować na dysku przy
> pomocy obcych narzędzi partycjonujących, a zmiany dokonane przez takie
> programy są usuwane przy każdym restarcie.

Bardzo prawdopodobne, gdyz mam zainstalowany bootit w roli bootmanagera.
Probowalem to usunac i z pierwszego dysku mi partycje teraz sie nie
pojawiaja :P mam obecnie widoczna tylko ta, na ktorej zainstalowany jest
sytem. Jak sprawdzalem przed chwila, to opcje Limit Primaries mam na szaro,
nie moge zaznaczyc. Jak sie wiec tego pozbyc, najlepiej gdyby w ogole usunac
jakos tego boot managera.