Re: Problem z partycjonowaniem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 23:17:29 MET DST

Użytkownik "Vincin" <darkcity@gower.pl> napisał w wiadomości
news:clefbd$29t$1@news.dialog.net.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Bardzo prawdopodobne, gdyz mam zainstalowany bootit w roli
> bootmanagera. Probowalem to usunac i z pierwszego dysku mi partycje
> teraz sie nie pojawiaja :P mam obecnie widoczna tylko ta, na ktorej
> zainstalowany jest sytem. Jak sprawdzalem przed chwila, to opcje
> Limit Primaries mam na szaro, nie moge zaznaczyc. Jak sie wiec tego
> pozbyc, najlepiej gdyby w ogole usunac jakos tego boot managera.

Zainstaluj go ponownie albo uruchom go z dyskietki, wybierz "Access
BootIt EMBR" (to jest ta dodatkowa tabela), wyłącz "Limit primaries",
wypełnij tradycyjna tabelę partycji (w MBR view) tymi partycjami które
chcesz zachować, i włącz tę opcję. Tabela partycji pozostanie
wypełniona. W razie braku jakiejś partycji po tych różnych zawirowaniach
użyj polecenia "Undelete". No i polecam z menu polecenie "Backup MBR" i
"Uninstall"; co do usunięcia BootIt zresztą - po włączeniu "Limit
primaries" czyli w trybie pracy tradycyjnego bootmanagera, wystarczy po
prostu wykonanie fixmbr, fdisk /mbr, albo polecenia Std MBR|Apply w
oknie MBR View.

/odpowiadając zmień px na pl/