Re: laptop + internet via gsm

Autor: mops <mops_at_gold.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 22:41:13 MET DST

> no wlasnie, podobno wprowadzili limit 100 mb? ktos ma dokladne info?

Byc moze bo jak ostatnio dzwonilem na infolinie w celu opieprzenia ze gprs
nie dziala to babka pytala sie z jakiej promocji jestem. Ja kupowalem lapa
z pol roku temu i limitu nie mam.

> P.S. skoro jestes az tak bardzo niezadowolony to moge droga cesji
przejac
> ten abonament ;)

Zobacze jak sie skoncza moje boje z nimi. Jesli nadal to bedzie dzialac
jak dziala to chetnie bo potrzebuje stalego ale i _sprawnego_ dostepu do
netu.
Z tego co wiem szybkosc zalezy glownie od obciazenia BTS a moj ktory
obejmuje dom chyba jest baaardzo obciazony bo objawy jak wczesniej
pisalem.

Z pozdro
Mops