Re: Problem z partycjonowaniem

Autor: Vincin <darkcity_at_gower.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 23:11:37 MET DST

Użytkownik "Vincin" <darkcity@gower.pl> napisał w wiadomości
news:clefbd$29t$1@news.dialog.net.pl...
.

> Bardzo prawdopodobne, gdyz mam zainstalowany bootit w roli bootmanagera.
> Probowalem to usunac i z pierwszego dysku mi partycje teraz sie nie
> pojawiaja :P mam obecnie widoczna tylko ta, na ktorej zainstalowany jest
> sytem. Jak sprawdzalem przed chwila, to opcje Limit Primaries mam na
szaro,
> nie moge zaznaczyc. Jak sie wiec tego pozbyc, najlepiej gdyby w ogole
usunac
> jakos tego boot managera.

Udalo mi sie w koncu z tym uporac, moze ktos bedzie mial okazje skorzystac
kiedys z tego posta wiec wyjasniam jak usunac bootmanagera bootit ;)

Najpierw usunac partycje z bootmanagerem, a nastepnie w view MBR dodac
informacje o MBR jesli nie sa dodane i wcisnac opcje Std MBR, powinno
zadzialac ;)

Dziekuje za wszelkie sugestie, pozdrawiam
vincin