plyty VERBATIM AZO

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 23:52:22 MET DST

Witam!

NAgrywalem dotychczas na CDR AKOSS.
Teraz mam wazniejsze dane do archiwizowania, wiec kupilem lepsze (wg mnie) i
drozsze plyty zwace sie VERBATIM SUPER AZO CRYSTAL
I co ? Ano sp...lem 3 plyty na 4. Czy te plyty sa az tak cienkie ? Dalem za nie
1,8 PLN (kupione w szpindlku 25 szt w Selgrosie (markecie :)
Powiedzcie/napiszcie jakie sa wasze doswiadczenia z tymi plytami, bo wydaje mi
sie ze ta firma - VERBATIM tez juz zaczela g. produkowac.
Ale hola! Niech nie sprzedaja tego za 1,8 PLN !, bo AKOSSA kupowalem za 1,1 PLN
i nigdy nie sie skopalo przy nagrywaniu.

PS
Blad na VERBATIMACH wychodzi przy weryfikacji

PS2
Testowalem je na kilku nagrywarkach - LG, OPTORITE