Re: Czy AMD w notebooku, to dobry wybór?

Autor: marcin.d <teddy-boy_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 23:42:16 MET DST

> Dlaczego warto ? Jak długo trzymają baterie, jak wygląda mechanizm
> zarządzania energią (wrażenia), czy w czasie pracy włącza się jakiś
> dodatkowy wentylator ? Jak z kompatybilnością czy też dostępnością kart
> microPCI, które np. są dedykowane do Centrino ?

Bateria trzyma okolo 2,5 godziny. Zarzadzanie energia jest moim zdaniem
zadowalajace.
Komputer jest naprawde cichy i bardzo spokojnie pracuje, jedynie na "dzien
dobry" gdy zaczyna wirowac naped to sa slyszalne dzwieki, potem wszystko sie
uspokaja, ale naprawde jest OK. Mam zreszta porownanie z kilkoma innymi
nowymi notebookami w pracy. Kompatybilnosc 100% dzis nie stanowi to
problemu.