Re: plyty VERBATIM AZO

Autor: Bartosh <kuka_b1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 01:07:16 MET DST

Uzytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:8810067107.20041022235222@poczta.onet.pl...
> Witam!
>
> NAgrywalem dotychczas na CDR AKOSS.
> Teraz mam wazniejsze dane do archiwizowania, wiec kupilem lepsze (wg mnie)
> drozsze plyty zwace sie VERBATIM SUPER AZO CRYSTAL
> I co ? Ano sp...lem 3 plyty na 4. Czy te plyty sa az tak cienkie ? Dalem
za nie
> 1,8 PLN (kupione w szpindlku 25 szt w Selgrosie (markecie :)
> Powiedzcie/napiszcie jakie sa wasze doswiadczenia z tymi plytami, bo
wydaje mi
> sie ze ta firma - VERBATIM tez juz zaczela g. produkowac.
> [...]

Verbatim kiedys robil dobre plyty
METAL AZO, jak je dostaniesz to nie
powinienes sie obawiac. Mam kilka plytek nagranych
maja po jakies 5-6 lat, sa porysowane i chodza jak marzenie.
Wiec polecam jesli jeszcze produkuja.
Nie kupuj przypadkiem 'Esperanzy'.
Wydaje mi sie ze dosyc dobre to 'Media Store'.

Ja mam nagrywarke SONY 52/24/52 (turbo button)

Pozdro
Bartek K.