Re: plyty VERBATIM AZO

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 03:17:07 MET DST

*azbest* wrote:
> Blad na VERBATIMACH wychodzi przy weryfikacji

Miałem dokładnie to samo. Swojego czasu używałem złotych Dysanów i wszystko
grało. Pewnego dnia zniknęły ze sklepów, musiałem poszukać czegoś innego.
No i w taki sposób kupiłem na próbę TDK d-view. Na 10 sztuk padły 4, z tego
2 pod rząd, wszystkie 4 miały błędy przy weryfikacji. Od tamtego czasu
nagrywam
z prędkością max 32x (dane) lub 12x (audio) i problemów nie ma. No i zawsze
robię weryfikację.

--
Pozdrawiam
Peeter