Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 19:42:45 MET DST

Dziêki za odpowied¼.

> By¶ mo¿e ten kana³ leci" na najwy¿szej czestotliwo¶ci
> je¶li tak to tutaj mo¿e byæ przyczyna.
A jak to mogê sprawdziæ?

> Je¶li wszystko masz ustawione tak jak nale¿y
> to polecam wstawiæ "t³umik" przed wpuszczeniem
> sygna³u z kabla do karty
Czy to jest to samo co izolator galwaniczny?
Czasami (rzadko) pojawia³y siê zak³ócenia d¼wiêku
przy nagrywaniu na tym i na innych kana³ach. W celu
ich wyeliminowania radzono mi zainstalowaæ taki izolator
pomiêdzy rozga³êziaczem telewizorem|komputer a kart±
TV w komputerze. Nie zainstalowa³am tego bo s³ysza³am,
¿e to nie pomaga.

Pozdrawiam
Ewa