Re: Problem z głosem

Autor: Tomy M. <tomy_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 20:17:15 MET DST

> Czy to jest to samo co izolator galwaniczny?
> Czasami (rzadko) pojawiały się zakłócenia dźwięku
> przy nagrywaniu na tym i na innych kanałach. W celu
> ich wyeliminowania radzono mi zainstalować taki izolator
> pomiędzy rozgałęziaczem telewizorem|komputer a kartą
> TV w komputerze. Nie zainstalowałam tego bo słyszałam,
> że to nie pomaga.

Tak to jest właśnie to !!!

Separator galwaniczny, oprócz ochrony
karty i komputera przed np. wyładowaniem
atmosferycznym które trafiło w kabel TV
niedaleko naszego domu zapewni także
spadek napięcia w kablu przed doprowadzeniem
go do kamputera i karty TV.

problemy biorą sięsta że TV kablowe chcąc
budować sieć, tnąc koszty, wpuszczają sygnał
TV o parametrach znacznie przekraczających
dopuszczalne normy (za wysokie napięcia)
Dla TV to nie jest problem bo TV to urzadzenie
analogowe ale karta TV ma z reguły dużo
mniejszy zakres tolerancji. Także wina leży
po stronie nadawcy kablowego a nie producenta
karty TV w ogromnej większości.

--
Tomy M.