Re: Problem z głosem

Autor: Tomy M. <tomy_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 19:30:56 MET DST

> Zupełnie nie wiem co robić. Czym rózni się ten kanał od innych, że tylko
> na nim nie ma głosu przy odbiorze z komputera?

Byś może ten kanał leci" na najwyższej czestotliwości
jeśli tak to tutaj może być przyczyna.

Jeśli wszystko masz ustawione tak jak należy
to polecam wstawić "tłumik" przed wpuszczeniem
sygnału z kabla do karty, byc może sygnał
jest za mocny i stad zakłócenia objawiające
się utratą głosu na kanałach o najwyższej
czestotliwości ale to tylko moej przypuszczenia
nigdy nie widziałem nawet na oczy telewizji kablowej :-(

--
Tomy M.