Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 20:12:14 MET DST

> A jak to mogê sprawdziæ?
Program karty TV tego nie podaje. Sprawdzi³am na li¶cie
telewizji kablowej Aster : BBC Prime to 615.25 MHz.
Je¶li tak jest to nie jest to ani najwiêksza ani najmniejsza
z liczb wystêpuj±cych na li¶cie.

Jak ju¿ pisa³am, gdy u¿ywam star± wersjê programu,
to udaje mi siê chwilami g³os na tym kanale uzyskaæ,
ale zupe³nie nie wiem od czego zale¿y, ¿e siê pojawia
lub znika. Ale nawet gdy przy odbiorze w danym momencie
g³os jest, to gdy w³±czam nagrywanie od razu znika.

Pozdrawiam
Ewa