Re: Czy AMD w notebooku, to dobry wybór?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 13:25:22 MET DST

"Bodek" <tirowski@poczta.onet.pl> wrote in message
news:claonr$lsv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dodam, że jeśli chodziłoby o normalny,
> stacjonarny pecet, nie miałbym dzisiaj żadnych obaw w zastosowaniu
> procesora
> AMD. Ale to chodzi jednak o notebooka...
> Jak wygląda ta sprawa dzisiaj, jest przecież tak szalony postęp w tej
> dziedzinie, że opinie sprzed jakiegoś czasu są pewnie już nieaktualne.
> Dziękuję z góry za wszelkie opinie i sugestie.

[ciach]

> PS Długi czas pracy na akumulatorach, to nie jest sprawa na której mi
> zależy, cenię sobie najwyżej stabilność, niezawodność i
> bezproblemowość
> pracy komputera, niż jego bardzo dużą wydajność (nie znaczy to jednak,
> że
> zadowoli mnie jakiś "żółw")

Bedzie wystarczajacy do "wszystkiego" Athlon M 2500+ jest bardzo dobrym
procesorem. Inne tez sa dobre. Jakbym mial wybierac, to bym wybral cos
co pozwoli mi na jak najdluzsza prace na bateriach. Ten procesor ludzie
czesto wsadzali do desktopow, bo bardzo dobrze sie kreci.

Ps. Jesli by mialy podobne parametry (Intel vs AMD) to wybralbym tanszy.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl