Re: Audio->Audio a buczenie w glosnikach

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_wytnij.tlen.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 13:36:31 MET DST

Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:

> Witam, mam dwa komputery PC, wyjscie audio jednego z nich podlanczam do
> wejscia line-in (albo mic) innego komputera.
>
> Drugi komputer odbiera dzwiek swoim line in (i moze go nagrywac, lud
> odtwarzac na swoich glosnikach) ale do dwieku jest dodane bardzo silne
> jednostajne "buczenie" takie jakby bylo jakies zwarcie lub cos...
>
> Jak mozna by to usunac - z czego moze sie brac?

To przydźwięk sieciowy (50 Hz). Może powstawać tak jak napisał KILu - w
wyniku pętli mas (tutaj pomaga odseparowanie mas albo tzw. dbox).

Może też być tak, że kabel, którego używasz jeśli jest kiepski to zbiera
jak antena sygnał z kabli zasilających. Polecam wymianę na jakiś
konkretny z porządnym, plecionym ekranem ułożonym dookoła żył a nie
tylko umieszczonym obok.
Ewentualnie zobacz, czy wtyki są porządnie zamontowane i nie są poutleniane.

--
Pozdrowienia
Radek Cichy