Re: Czy AMD w notebooku, to dobry wybór?

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 13:30:27 MET DST

On 2004-10-22 12:48, Bodek wrote:
> [...]
> Jak wygląda ta sprawa dzisiaj, jest przecież tak szalony postęp w tej
> dziedzinie, że opinie sprzed jakiegoś czasu są pewnie już nieaktualne.
mam dostep do komputerka asus na axp mobile 2800+, 512 ramu, dysk
hitachi 40GB, combo cdrw/dvd toshiba, radeon 9200 i takie tam ;-) mobo
na chipie SiS746FX.

komputerek ma zainstalowany system windows XP... sam go instalowalem
wiec wiem, ze juz podczas instalacji nie ma najmniejszych problemow,
podczas uzytkowania tez nie sprawia klopotow. system jest stabilny...
nawet mozna pograc w nowe gierki (pozwala na to duza ilosc ramu, w miare
wydajna karta graficzna i szybki procesor).

> PS Długi czas pracy na akumulatorach, to nie jest sprawa na której mi
> zależy,
tego akurat nie wiem... komp zawsze jest podlaczony do gniazdka w
scianie, ale pewenie czas pracy nie jest bardzo dlugi.

i taki wlasnie jest komputerek, o ktorym pisze :-)

> niż jego bardzo dużą wydajność (nie znaczy to jednak, że
> zadowoli mnie jakiś "żółw")
do malo wydajnych maszynek nie nalezy... przebija wydajnoscia niejeden
stacjonarny komp, kupowany obecnie.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834