Czy AMD w notebooku, to dobry wybór?

Autor: Bodek <tirowski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 12:48:41 MET DST

No właśnie, czy moje obawy są uzasadnione? Nie wynikają one z wiedzy a
raczej niewiedzy. Tak się złożyło, że w zasadzie zawsze miałem kompy
zbudowane na procesorach Intela, raz się stało, że miałem (dawno temu)Cyrixa
166+ , i bardzo sobie go chwaliłem, jednak AMD nigdy. Może dałem się zwieść
czasami niepochlebnym opiniom o nich, w każdym razie nigdy nie odważyłem się
na "manie" komputera opartego o ten procesor.
Ponieważ rozglądam się za swoim pierwszym w życiu notebookiem, więc nie mam
żadnych doświadczeń w tej materii. I stąd moje pytanie do tych, którzy mają
doświadczenie w użytkowaniu tego rodzaju komputerów, czy można rozpatrywać
jakiś współczesny wydajny model AMD jako procesor do notebooka, czy
konkretnie w tego rodzaju komputerze będzie to optymalny wybór, czy może
jednak pozostać przy Intelu?. Dodam, że jeśli chodziłoby o normalny,
stacjonarny pecet, nie miałbym dzisiaj żadnych obaw w zastosowaniu procesora
AMD. Ale to chodzi jednak o notebooka...
Jak wygląda ta sprawa dzisiaj, jest przecież tak szalony postęp w tej
dziedzinie, że opinie sprzed jakiegoś czasu są pewnie już nieaktualne.
Dziękuję z góry za wszelkie opinie i sugestie.
Pozdrawiam
Bodek

PS Długi czas pracy na akumulatorach, to nie jest sprawa na której mi
zależy, cenię sobie najwyżej stabilność, niezawodność i bezproblemowość
pracy komputera, niż jego bardzo dużą wydajność (nie znaczy to jednak, że
zadowoli mnie jakiś "żółw")