Re: Czy AMD w notebooku, to dobry wybór?

Autor: marcin.d <teddy-boy_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 23:03:21 MET DST

> obawiam się, że cechy "stabilność, niezawodność i bezproblemowość pracy"
> nie dotyczą CPU ale wykonawcy laptopa. Jeżeli sobie to cienisz najwyżej to
> troszke musisz przepłacić za solidne compaq, hp, asus itp - nie muszą mieć
> wyżyłowanych parametrów ale w tym przypadku raczej możesz być pewien że
> nad
> tymi laptopami sporo ludzi spędziło dużo czasu aby były w miare
> niezawodne.

Otoz to, mam notebooka HP z procesorem AMD i sprawuje sie naprawde cudownie!
I choc widzialem w sklepach notebooki jakich dziwnych firm ktore mialy
podobna konfiguracje do mojego a byly o kilka setek tansze, to naprawde
polecam kupienie sprzetu markowego. Poczatkowo chcialem kupic IBM ale akurat
sie skonczyly i wybralem HP na AMD
Goraco polecam, moim zdaniem warto

pozdr