Re: Jaka karta TV do kamery analogowej?

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 21:50:56 MET DST

klimecki napisał(a):

> [...]
> poszukaj jakiejs starenkiej Ati all in wonder (np z 4 lub 8mega pamieci,
> przy pewnym szczesciu moze znajdziesz tanio jakies 16mega na rage128 itp) -
> to jest grafika z tunerem i de facto znacznie lepszym tv in (nie wspominajac
> o tv out) niz wszystkie avery/fly video itp -czyli tanie tunerki w pci.
> Swego czasu uzywalem jednego i drugiego rozwiazania i ati ma bez porownania
> lepsza jakosc (przy tanich tunerkach mozesz zawsze liczyc na spadek jakosci
> materialu zgranego na dysk wlasnie dzieki kiepskim przetwornikom). Ogolnie

Może to faktycznie dobre wyjście, nie zastanawiałem się nad tym, ale
wejścia video na tanich tunerach są DO KITU - na jakość i płynność
liczyć nie można. ATI to jednak ATI, zwłaszcza dawniej.

> ps1. calkowicie zgadzam sie z Przemowca w sprawie miro dc10 (i podobnych
> kart). Sprzetowo rozwiazane kodeki, swietna jakosc, czesto dedykowany soft
> do obrobki/montazu video. Poza tym one kiedys kosztowaly naprawde worki
> pieniedzy - to nie jest przypadek.

miło mi

> [...]
> identyczna - to moze troche wyjasnic czemu takie tanie te karty.
> - kupisz ati - jak najbardziej s-video, zawsze troche lepiej niz composite
> - karty dedykowane (typu dc), patrz wyzej (ati)
> ps3. wszystko zalezy jaka chcesz otrzymac jakosc tych swoich vcd/svcd. Tani
> tunerek - nie unikniesz strat jakosci w stosunku do kasety video, jak nie
> przeplot, to jakies szumy itp.
> Chcesz zmienic nosnik bez pogarszania tego co masz, nie chcesz za duzo czasu
> spedzic nad programowym upiekszaniem - radze dolozyc te pare pln lub

Znowu wszystko się zgadza... Ale programowo wiele poprawić się nie da.
Szczegółów, których nie ma nie stworzysz, najwyżej można gaussem rozmyć
to i owo. Czyli jak zwykle - cena (nawet dawniej) coś oznacza...

pozdrawiam