Re: Samsung 959NF

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 21:56:56 MET DST

Gigo napisał(a):
> Co sadzicie o tym monitorze?
> mam okazje go zakupic za 1380zl.
> Podobno bardzo ciezko go dostac.
> Do tej pory pracowalem na 19tce sony E400P ale niestety padl w nim procesor
> i koszt naprawy to okolo 400zl.
> Wiec zostawie go na pozniej ( ta naprawe ) a chce kupic nowy monitor.
> Czy dobrze z tym samsungiem wybralem?
> Czy w porownaniu z sony bedzie tak samo , lepiej czy gorzej.
> Z zakupu LCD 19 zrezygnowalem bo wsrod 19 z czasem reakcji od 12 do 16
> wyboru prawie nie ma a ceny kosmiczne...a i w grach sie podobno nie
> [...]
Samsung 957 chodzi dość dobrze (ale nie rewelacyjnie), bo 757 ma ostrość
i wyrazistość super. Kontrast Samsungi mają słabszy, niż Sony i tak musi
być - różnica technologii, czyli do gier są raczej gorsze. Do tekstu
raczej są lepsze - lepsza ostrość i z reguły lepsze odświeżanie.

Jak chodzi 959 nie widziałem - powinien być lepszy od 957.
Pod względem niezawodności Samsungi są OK.