mikrofon nie dziala na SoundMax

Autor: rafau <"rafau">
Data: Wed 20 Oct 2004 - 21:50:06 MET DST

witam, mam nastepujacy problem,
otóż nie dziala mikrofon na karcie muzycznej Analog Devices SoundMax
zintegrowanej na plycie intela,
jest to zwykly komputerowy mikrofon. Sprawdzalem go na innym komputerze z
Sound Blaster - dziala wysmienicie.
U mnie nie chce dzialac mimo prawidlowych ustawien w panelu sterowania
soundmax, dodam ze podlaczalem tez inny mikrofon, taki ktory jest w duzych
sluchawkach i on dziala (cicho ale dziala).
Na komputerze jest tez zainstalowana karta tv, chociaz nie wiem czy to ma
znaczenie (nagrywania obrazu jes tez bez dzwieku).
Poprosze o jakies sugestie.
pozdrawiam
rafau