Re: co kupic?

Autor: globi <wuli_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 11:21:18 MET DST

szpon wrote:

> Najlepiej znalezc AthlonaXP na rdzeniu Barton (najlepszy bylby chyba
> 2500+). Wybór RAMu to juz nie jest az tak wazna kwestia, chyba ze

Podkrecac raczej nie bede. A jaka czestotliwosc pamieci jest odpowiednia dla
plyty z Bartonem?

[..]
> Co do plyty glównej, to bierz jakas na nForce2 400-U z SoundStormem
> (najlepiej jakiegos Epoxa czy ew. Abita). Omijaj VIA szerokim lukiem.

Gdzie moge poczytac cos o nForce2?

> Ja mam najtanszy EVER'a za ok. 240zl. Ma za malo mocy, zeby podtrzymac
> kompa + mój monitor (17", baardzo stary), wiec mam podlaczonego pod niego
> tylko kompa. W razie zaniku zasilania, przez 15-20 minut podtrzymuje prace
> systemu (a jeszcze nie zdazyl mi sie az tak dlugi zanik pradu) i jest w
> zupelnosci wystarczajacy.

Ok. Zatem problem wyboru UPSa mam z glowy. Nie bede przeplacal. Natomiast
zastanowie sie jeszcze czy plyte z nForce czy na chipsecie VIA. Argument
Blesso, ze sa one znacznie cichsze jest dla mnie dosc wazny bo pracuje
sporo przy kompie i cenie sobie cisze.

pozdrowienia
globi