Re: co kupic?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 09:46:20 MET DST

"globi" <wuli@interia.pl> wrote in message
news:cl01ug$ms7$1@opal.icpnet.pl...

> Gdzie moge poczytac cos o nForce2?

Odnosnie wentyla na nforce2 - mam plyte ga7n400pro i u mnie jest wiatrak
na chipsecie, ale on wlacza sie tylko gdy odlacze kabel zasilajacy i
znow go podlacze i on kreci sie tylko do startu systemu. Po zamknieciu
systemu i nie odlaczajac kompa od zasilania, to juz sie nie wlacza. A
mam przeciez bartka puszczonego na fsb 200 razem z pamiecia. Ale to
droga plyta i juz raczej nie do dostania a nie wiem jak jest w rev2 tej
plyty (ale ona juz nie ma soundstorma)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl