Re: co kupic?

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 14:19:39 MET DST

globi wrote:

> Podkrecac raczej nie bede. A jaka czestotliwosc pamieci jest
> odpowiednia dla plyty z Bartonem?

Im większa tym lepsza. Czyli DDR400 ;-)

> [..]
>
> Gdzie moge poczytac cos o nForce2?

Wszędzie ;-) http://www.nvidia.pl, http://www.benchmark.pl,
http://www.tweak.pl i w innych serwisach tego typu.

Jak już pisałem w innym poście tego wątku, są też płyty główne nie
nastawione na overclocking a co za tym idzie, na chipsecie jest również sam
radiator. Natomiast te z najwyższej półki, idealne do overclockingu mają
zamontowane niewielkie wiatraki na chipsecie. Nie powiem, że ich w ogóle nie
słychać (bo zawsze znajdzie się ktoś, kto powie że je słychać ;-)), ale są
na tyle ciche, że skutecznie je zagłusza np. wiatrak procesora czy
zasilacza - więc różnicy Ci nie zrobi. No chyba, że masz zainstalowane wodne
chłodzenie...