Re: powolny pecet

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Sun 17 Oct 2004 - 20:29:25 MET DST

On Sun, 17 Oct 2004 17:01:02 +0200, Tommy_J <tomik92@hotmail.com> wrote:
> Mam taki problem z pecetem: po logowaniu programy autostartu uruchamiają się
> 5min, wszystko odbywa się 10 razy wolniej niż powinno (mój kolega ma
> procesor 1ghz i 128mb RAMu tak samo jak ja, a wszystko mu chodzi normalnie).

Może ma normalny system jak do takiej ilości ramu czyli win98, a nie XP

> że działo się tak nawet w świeżym systemie. Próbowałem też różnych
> przyspieszających sztuczek, ale nic nie dały (mam pokaźny stosik
> Komputerświatów). W autostarcie mam średnio 20 rzeczy, uruchomionych
> procesów przy pracy 25-30.

Masz 20 rzeczy w autostarcie i 128MB Ramu, to czego ty oczekujesz
ze Windoza ci sie w 20 sekund zaladuje? Mininum do WinXP to 256MB ramu,
a jak dla Ciebie 512MB bo tyle rzeczy ladujesz juz na starcie.
Tweakowanie Ci nic nie da przy takiej ilości Ramu.

> mój sprzęcik (jest poskładany przez fachowca):
> system Windows XP Home SP2
> procesor Celeron 1ghz
> pamięć DIMM SDRAM 128mb pc133 (może to ona jest za mała, chwilami mam ponad
> 400mb pliku stronicowania)
> płyta główna Clayton CVAT222 Via694 AC97
> karta graficzna nvidia geforce 2 mx 200 32mb
> karta dźwiękowa Creative soundblaster live! 5.1
> dysk seagate 20gb 5400rpm, max szybkośc wewnętrznej transmisji danych
> 436Mbit/s (jedna partycja NTFS)

No rzeczywiście przez fachowca przez duże F ;)

> Co mu dolega?

RAM,RAM i jeszcze raz RAM. A jak nie to przesiadka na Win98, powinno troche
pomóc.

Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx